Archives de la Cote d’Or, B 1623bis

f. 24

De lui la somme de vint huit livres tournois monnoie a present courant En / deniers payez a Jehan moisson pour vins quil a delivre pour la despens / de lostel de ma damoiselle Agnez de baurgoingne et des gens de feue / ma dicte dame sa mere depuis le xxiiie jour de janvier darrenier passe / jusques au premier jour de ce present mois de fevrier inclux par / lettre de recepte du dit pierre faicte le vie jour de fevrier lan mil / CCCC vint trois

De lui la somme de sept vins dix huit livres cinq solz cinq deniers / tournois monnoie presentement courant En deniers payez a thibaut trestan / varlet de Chambre et appoticaire de feue ma dicte dame qui deue [f. 24v] lui est de reste de tout le temps passe jusques au premier jour de fevrier darrenier / passe inclux tant pour espices de Chambre Comme pour les despens de / son cheval et autres parties comptees par les escroes de la despens de feue / ma dicte dame par lettre de recepte du dit pierre faicte le xviiie jour de mars lan / mil CCCC vint trois

De lui la somme de deux cens deux livres dix sept solz ung denier tournois / En plusieurs parties quil a paie comptant pour lobseque de feue ma dicte dame et / autrement comptees par les Escroes de la despens de ma dicte damoiselle Agnez / sur premier jour de fevrier darrenier passe par lettre de recepte du dit pierre faicte / le xxie jour de mars lan mil CCCC vint trois

De lui la somme de unze livres tournois monnoie presentement courant En deniers / payez a Jehan de la croix boulengier demourant a dijon pour pain et pastisseries / quil a delivre pour la despens de ma dicte damoiselle Agnez et des gens de / feue ma dicte dame sa mere depuis le xxvie jour de janvier jusques au / premier jour de fevrier darrenier passee par lettre de recepte du dit pierre le watier / faicte le xxie jour de mars lan mil CCCC vint trois

De lui la somme de seize livres douze solz unze deniers tournois monnoie de / Cinq deniers le gros En deniers payez a girart perucet espicier / demourant a Auxonne pour certainnes espices comptees sur pierrin Alixent par / les Escroes de la despens de lostel de ma dicte dame en Ginsine du viie / jour du mois de septembre CCCC vint ung pour la bonne de ma / dame de Nevers qui lors fu en bourgoingne par lettre de recepte du dit pierre / le watier faicte soubz son saing manuel par la quelle Il p’…t / tenir compte au dit Jehan fraignot desdictes xvi livres xii sous xi deniers dicte monnoie donnee le xxiie jour du mois de mais lan mil quatre cens / vint trois

Leave a Reply

