Archives de la Cote d’Or, B 1623bis

f. 38

Samedi xviie ensuiant mesdictes dames tout le jour a Auxonne Ou fut / tout le jour monseigneur le prince monseigneur de pesmes et autres estans / en leur compaignie

Dimenche xviiie ensuiant mesdictes dames tout le jour a Auxonne

Lundi xixe ensuiant mesdictes dames tout le jour A auxonne

Mardi xxe ensuiant mesdictes dames tout le jour a Auxonne

Mercredi xxie ensuiant mesdictes dames tout le jour a Auxonne

Jeudi xxiie ensuiant mesdictes dames disner a Auxonne souper et giste a dijon / Ou furent tout ledit jour messires de talemey de troyan girart / de maigney et autres estrangiers

Venredi xxiiie ensuiant mesdictes dames tout le jour A dijon Ou vint / au disner ma dame de Bedfort Acompaignie de pluseurs dames et / damoiselles sans son commun ycelles aux despens de madame la / duchesse

Samedi xxiiiie ensuiant mesdictes dames tout le jour A dijon Somme [sic] / fut tout le dit jour ma dicte dame de Bedfort Acompaignie / de pluseurs dames et damoiselles et autres aux despens de ma / dicte dame la duchesse sans son commun

f. 38v

Dimenche xxve ensuiant mesdictes dames tout le jour A dijon Ou fut tout ledit / jour madicte dame de Bedfort Acompaignie de pluseurs dames et / damoiselles aux despens de ma dicte dame la duchesse sans / son commun

Lundi xxvie ensuiant mesdictes dames tout le jour A dijon Ou fut tout / ledit jour ma dicte dame de Bedfort Acompaignie de pluseurs / dames et damoiselles aux despens de ma dicte la duchesse / sans son commun

Mardi xxviie ensuiant mesdictes dames tout le jour A dijon Ou fut / ma dicte dame de Bedfort Acompaigne de pluseurs dames et / damoiselles aux despens de ma dicte dame la duchesse sans / son commun

Mercredi xxviiie ensuiant mesdictes dames tout le jour A dijon Ou fut tout / le dit jour ma dicte dame de bedfort Acompaignie de pluseurs / dames et damoiselles aux despens de ma dicte dame la duchesse / sans son commun

Jeudi xxixe ensuiant mesdictes dames tout le jour A dijon Ou fut tout / le dit jour madicte dame de Bedfort Acompaignie de pluseurs dames / et damoiselles Aux despens de ma dicte dame la duchesse / sans son commun

Venredi xxxe et darrenier jour dudit mois davril mesdictes / dames tout le jour A dijon Ou fut tout le dit jour ma dicte / dame de Bedfort Acompaignie de pluseurs dames et damoiselles / Aux despens de ma dicte dame la duchesse sans son commun

Leave a Reply

