Archives de la Cote d’Or, B 1623bis

f. 39

May mil CCCC xxiii

Samedi premier jour de May lan mil quatrecens vint trois ma dame / la duchesse de Bourgoingne, Et ma dame de Guienne tout le jour / A dijon Ou fut tout cedi jour ma dame de Bedfort Acompaignie / de pluseurs dames et damoiselles aux despens de ma dicte / dame la duchesse sans son commun

Dimenche iie jour dudit mois de may ensuiant ma dame la duchesse / de Bourgoingne Et ma dame de Guienne tout le jour A dijon Ou / fut tout cedi jour ma dame de Bedfort Acompaignie de pluseurs / dames et damoiselles aux despens de ma dicte dame la duchesse / sans son commun

Lundi iiie jour dudit mois de may mesdictes dames tout le jour A dijon / Ou fut out ledit jour ma dicte dame de Bedfort Acompaignie de / pluseurs dames et damoiselles aux despens de ma dicte dame la / duchesse sans son commun

Mardi iiiie ensuiant mesdictes dames tout le jour A dijon Ou fut tou / ledit jour madicte dame de Bedfort Acompaignie de pluseurs dames / et damoiselles Aux despens de ma dicte dame la duchesse sans / son commun

Mercredi ve ensuiant mesdictes dames tout le jour A dijon Ou fut tout ledit / jour ma dicte dame de Bedfort Acompaignie de pluseurs dames / et damoiselles Aux despens de ma dicte dame la duchesse sans / son commun

Jeudi vie ensuiant mesdictes dames tout le jour A dijon Ou fut tout ledit / jour madicte dame de Bedfort Acompaignie de pluseurs dames et / damoiselles Aux despens de ma dicte dame la duchesse sans son / commun

f. 39v

Venredi viie ensuiant mesdictes dames tout le jour A Dijon Ou fut tout / ledit jour ma dicte dame de Bedfort Acompaignie de pluseurs / dames et damoiselles Aux despens de ma dicte dame la / duchesse sans son commun

Samedi viiie ensuiant mesdictes dames tout le jour A Dijon Ou fut tout / ledit jour ma dicte dame de Bedfort Acompaignie de pluseurs / dames et damoiselles Aux despens de ma dicte dame la / duchesse sans son commun

Dimenche ixe ensuiant mesdictes dames tout le jour A Dijon Ou disna cedit / jour ma dame de Bedfort Acompaignie de pluseurs dames et / damoiselles Aux despens de ma dicte dame la duchesse sans / son commun

Lundi xe ensuiant mesdictes dames tout le jour A dijon

Mardi xie ensuiant mesdictes dames tout le jour A dijon

Mercredi xiie ensuiant mesdictes dames tout le jour A Dijon ou vint / A disner ma damoiselles Angnez de Bourgoingne fille de ma dicte / dame la duchesse de Bourgoingne et y fut tout le dit jour aux / despens de ma dicte dame la duchesse et aucunes de ses femmes / sans son commun

Jeudi xiiie ensuiant mesdictes dames tout le jour A dijon Ou fut tout / ledit jour ma damoiselles Angnez de Bourgoingne et aucunes de / ses femmes aux despens de ma dicte dame la duchesse sans son / commun

Leave a Reply

